دستگیری 70 سارق سابقه‌دار در پایتخت
 
Hits.ir
elinews
 


سرهنگ خانچرلی افزود: با اجرای این طرح‌ها در مدت مذکور 8 معتاد پر خطر و فروشنده مواد مخدر و 13 اراذل و اوباش دستگیر و 224 کارتن خواب نیز جمع آوری شدند.

فارس: ریس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 70 سارق سابقه دار طی روزهای گذشته خبر داد.



سرهنگ خانچرلی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر تهران، طی چند روز گذشته، از دستگیری 70 سارق سابقه دار و کشف 32 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این راستا خبر داد.



این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهر تهران، اظهار داشت: در این راستا 22دستگاه خودرو ،10 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و تعدادی سی‌دی‌های مستهجن کشف و ضبط شد.



سرهنگ خانچرلی افزود: با اجرای این طرح‌ها در مدت مذکور 8 معتاد پر خطر و فروشنده مواد مخدر و 13 اراذل و اوباش دستگیر و 224 کارتن خواب نیز جمع آوری شدند.



رییس پلیس پیشگیری پایتخت در خاتمه از توقیف 178 دستگاه موتورسیکلت و 23 دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد و گفت: در این راستا 151 قهوه خانه مورد بازدید قرار گرفته و 223 پارک نیز پاکسازی شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان news و آدرس ellinews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 311
بازدید کل : 13529
تعداد مطالب : 58
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1